2 mar 2011

www.streetartview.com



Nie da się ukryć, że szanowne Google nie szczędzi starań, by oblepić swoimi charakterystycznymi pineskami cały glob. Po spektakularnym projekcie wirtualnych muzeów przenosi się na ulicę, by razem z Red Bullem przyjrzeć się z bliska street artowi z całego świata.



Brazylijska agencja reklamowa wzięła w swoje ręce puszkę red bulla, puszkę spreju i postanowiła wyżyć się na niczemu winnej najpopularniejszej, interaktywnej mapie świata. No, może nie do końca tak było, ale prawdę mówiąc podoba nam się taki obrazek.

Dzięki tej kolaboracji ludzie na całym Ziemi mogą wrzucać swoje ulubione przejawy kreatywności i chwalić się nimi wśród podobnym sobie entuzjastów ulicznej sztuki.W ten sposób ma powstać największa, internetowa galeria street artu, gdzie prace kategoryzowane będą według lokalizacji oraz nazwiska autora.

www.streetartview.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz